Warsztaty strategiczne

które pomogą Ci zbudować silną markę i zdobyć więcej klientów

Dokonaj prawdziwego przełomu w swoim marketingu,
komunikacji i procesie sprzedaży w zaledwie 1 dzień

Brand Challenge

Warsztaty strategiczne

które pomogą Ci zbudować silną markę i zdobyć więcej klientów

Dokonaj prawdziwego przełomu w swoim marketingu,
komunikacji i procesie sprzedaży w zaledwie 1 dzień

Brand Challenge

Warsztaty strategiczne

które pomogą Ci zbudować silną markę i zdobyć więcej klientów

Dokonaj prawdziwego przełomu w swoim marketingu,
komunikacji i procesie sprzedaży w zaledwie 1 dzień

Brand Challenge
Sprawdzona
formuła
Eksperci od strategii
Konkretne rozwiązania

Zaufały nam znane marki z całej Polski

Pozbądź się problemów z pozyskiwaniem klientów raz na zawsze

Masz za mało klientów?
Twoi klienci patrzą tylko na cenę?
Twoje działania marketingowe są nieskuteczne?
W 99 proc. przypadków problem tkwi w braku pozycjonowania rynkowego, jasnej komunikacjiskutecznego procesu pozyskiwania leadów. Nasze warsztaty pomogą Ci je stworzyć. Dzięki temu pozyskiwanie klientów stanie się dużo bardziej efektywne.

Wybierz warsztaty strategiczne, które dadzą Ci konkretne rozwiązania

Co zyskasz dzięki naszym warsztatom strategicznym?

Jasne pozycjonowanie rynkowe

Skuteczna komunikacja i marketing

Proces pozyskiwania leadów

Dzięki naszym warsztatom strategicznym zyskasz klarowne pozycjonowanie rynkowe Twojej marki, które sprawi, że staniesz się dla swoich klientów jedynym wyborem.
Po warsztatach opracujemy dla Twojej firmy jasne wytyczne dotyczące komunikacji i zarekomendujemy skuteczne działania marketingowe.
Podczas warsztatów przeanalizujemy proces sprzedaży w Twojej firmie i opracujemy skuteczny lejek sprzedażowy (sales funnel), dzięki któremu szybko zdobędziesz więcej klientów.

Marketing i sprzedaż nie mogą działać, jeśli nie masz pozycjonowania rynkowego. 

A kiedy marketing i sprzedaż nie działają, cały Twój biznes jest zagrożony.

April Dunford
światowej sławy ekspertka od pozycjonowania rynkowego
2 min.

Jak nasze warsztaty pomogą Ci zdobyć więcej klientów?

Zobacz, jak nasze warsztaty mogą w jeden dzień rozwinąć Twoją firmę bardziej niż kilka poprzednich lat.

Jak warsztaty pomogły rozwinąć firmy naszych klientów?

Dzięki warsztatom i opracowanemu pozycjonowaniu rynkowemu dopracowaliśmy nasz pomysł na rozwój dotychczasowego biznesu i uniknęliśmy poważnego błędu, który mógł nas wiele kosztować.
Marek Górczak
zalożyciel Custom Campervan
Dzięki warsztatom i opracowanemu pozycjonowaniu rynkowemu dopracowaliśmy nasz pomysł na rozwój dotychczasowego biznesu i uniknęliśmy poważnego błędu, który mógł nas wiele kosztować.
Marek Górczak
zalożyciel Custom Campervan
Dzięki warsztatom i opracowanemu pozycjonowaniu rynkowemu dopracowaliśmy nasz pomysł na rozwój dotychczasowego biznesu i uniknęliśmy poważnego błędu, który mógł nas wiele kosztować.
Marek Górczak
zalożyciel Custom Campervan

Zaufały nam

Poznaj ekspertów, którzy poprowadzą warsztaty dla Twojej firmy

W czasie warsztatów wspieramy Cię naszą wiedzą i blisko 20-letnim doświadczeniem, a nie tylko moderujemy dyskusję. Dzięki temu zyskujesz pewność, że wypracowane rozwiązania będą naprawdę skuteczne.

Ewa Truszkowska

Strateg biznesowy i marketingowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych.

Ponadto:
  • pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce;
  • ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia
  • członek American Marketing Association
  • przygotowała kilkadziesiąt strategii marki, strategii marketingowych i pracowała przy ich wdrożeniu
  • właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner
  • autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”
  • prowadzi podcast „Google Ads dla przedsiębiorców”
więcej

dr Jacek Truszkowski

Doktor nauk ekonomicznych i ekspert w dziedzinie strategii, finansów i marketingu cyfrowego z blisko 20-letnim doświadczeniem.

Ponadto:
  • wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej
  • autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski
  • członek American Marketing Association
  • pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych
  • przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw;
    od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych
  • współtworzył pierwsze polskie start-upy
więcej

Sekret skutecznych warsztatów strategicznych? Nasza analiza po warsztatach

Ty jesteś ekspertem w swojej branży, a my jesteśmy ekspertami od analizy strategicznej i marketingu.

Dlatego nasza praca nie kończy się na samych warsztatach. Po ich przeprowadzeniu przez kilka dni analizujemy pozyskane informacje. Następnie wyciągamy wnioski i opracowujemy pozycjonowanie rynkowe, komunikację oraz lejek sprzedażowy (sales funnel). Całość spisujemy w kilkunasto-stronicowym raporcie, który otrzymasz kilka dni po warsztatach.

3 proste kroki dzielą Cię od większej liczby klientów

1

Kontakt i oferta

Napisz do nas lub zadzwoń. Umówimy się na rozmowę, po której przygotujemy ofertę na przeprowadzenie warsztatów.

2

Warsztaty

Kiedy zaakceptujesz naszą ofertę, ustalimy dokładny skład osobowy, który weźmie udział w warsztatach, termin i miejsce ich przeprowadzenia.

3

Prezentacja pozycjonowania i wniosków

Na podstawie pozyskanych podczas warsztatów informacji opracujemy dla Twojej marki pozycjonowanie rynkowe, które zaprezentujemy podczas spotkania podsumowującego.

Myślisz o samodzielnym przeprowadzeniu warsztatów strategicznych?

Pobierz nasz przewodnik i uniknij najczęstszych błędów

Pobierz darmowy e-book

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Efektywne warsztaty strategiczne
10 najważniejszych zasad
Z naszego e-booka dowiesz się jak:
  • zacząć prowadzić skuteczny marketing
  • przeprowadzić efektywne warsztaty strategiczne
  • zdobyć więcej klientów

Wprowadzasz nowy produkt lub usługę?

Skorzystaj z warsztatów i uniknij kosztownych błędów.

Nasze warsztaty strategiczne Brand Challenge często prowadzimy także dla klientów, którzy chcą wprowadzić na rynek nową markę lub poszerzyć swoją ofertę o nowy produkt lub usługę. Wnioski po warsztatach pomagają uniknąć kosztownych błędów i dopracować nową ofertę.

Sprawdzona formuła warsztatów. 
Gwarantowany efekt.

Warsztaty strategiczne prowadzimy dla naszych klientów od 12 lat, wciąż udoskonalając ich formułę tak, aby przyniosły Twojej firmie jak najlepszy efekt.

Autorska metodyka

Warsztaty prowadzimy według stworzonej przez nas i doskonalonej przez 12 lat metodyki.

Bazuje ona na elementach design thinking i analizie strategicznej. Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualny scenariusz warsztatów. Zawsze uwzględniamy w nim analizę obszarów niezbędnych do opracowania pozycjonowania rynkowego, m.in. analizujemy ofertę firmy, jej zasoby i przewagi, klientów – ich problemy, potrzeby i bariery, konkurencję – jej mocne i słabe strony. Omawiamy również działania marketingowe podejmowane przez firmę.

więcej

Techniki angażujące uczestników

Podczas warsztatów wykorzystujemy sprawdzone techniki angażujące wszystkich uczestników oraz zapewniające dojście do głosu każdej osobie.

Dzięki udzielaniu odpowiedzi na karteczkach typu sticky notes, uczestnicy nie sugerują się wzajemnie. Dbamy o to, aby wszyscy uczestnicy warsztatów mogli swobodnie wyrażać swoje opinie i aby dyskusja przebiegała w sympatycznej atmosferze.

więcej

Przemyślana organizacja

W zależności od potrzeb i specyfiki firmy, warsztaty mogą trwać od jednego do kliku dni. Każdego dnia spotykamy się na ok. 6 godzin.

W trakcie warsztatów zapewniamy catering oraz robimy jedną dłuższą przerwę. Warsztaty zazwyczaj odbywają się w naszym biurze w centrum Poznania. Zostało ono zaprojektowane z myślą o prowadzeniu warsztatów przez projektantkę behawioralną pracującą w słynnym londyńskim biurze projektowym Zahy Hadid. Dzięki temu stanowi doskonałą przestrzeń do pracy i zapewnia odpowiednią atmosferę. Warsztaty mogą również odbyć się w siedzibie klienta.

więcej

Wieloletnie doświadczenie łączymy z ciągłym rozwojem, zapewniając klientom najlepsze efekty

W naszej pracy z klientami wykorzystujemy rozwiązania uznanych na całym świecie ekspertów z dziedziny strategii, pozycjonowania rynkowego i marketingu.

Gwarantujemy naszym klientom

Sprawdzoną formułę
Pracę z ekspertem
Szybki efekt
Zaangażowanie uczestników
Sympatyczną atmosferę
Raport z wnioskami

Zapytaj o warsztaty

Chcesz otrzymać ofertę? Masz pytania dotyczące naszych warsztatów? Napisz lub zadzwoń do nas.

Wyślij formularz

Zwykle odpowiadamy tego samego dnia
Możesz opisać nam swój problem
Możesz umówić się na rozmowę
Możesz poprosić o ofertę
Możesz napisać, czego potrzebujesz
Możesz zadać pytanie dotyczące usługi
Wyślij zapytanie
Twoja wiadomość została wysłana!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Rozwijaj z nami swoją firmę

Najczęściej zadawane pytania

Nie jestem z Poznania. Czy warsztaty mogą odbyć się w siedzibie mojej firmy albo zdalnie?

Warsztaty prowadzimy zwykle w naszym biurze, które zostało zaprojektowane specjalnie w tym celu. Jego przestrzeń sprzyja efektywnej pracy i utrzymaniu skupienia podczas warsztatów. W sytuacjach wyjątkowych, jeśli np. zespół Twojej firmy jest bardzo duży, warsztaty możemy przeprowadzić w Twojej siedzibie. W czasie pandemii wielokrotnie prowadziliśmy warsztaty również zdalnie – korzystamy wtedy ze sprawdzonego programu przeznaczonego do prowadzenia warsztatów.

Jak długo trwają warsztaty?

Warsztaty trwają zwykle od jednego do kilku dni, w zależności od potrzeb firmy. Każdego dnia spotykamy się na maksymalnie sześć godzin, ponieważ zależy nam na jak największym zaangażowaniu wszystkich uczestników warsztatów. Natomiast po dłuższym czasie pojawia się zmęczenie i rozproszenie uniemożliwiające owocną pracę. Zwykle mniej więcej w połowie każdego dnia warsztatów robimy dłuższą, około 20-minutową przerwę.

Na czym będzie polegał mój udział w warsztatach? Czy powinienem się do nich przygotować?

Warsztaty prowadzimy według sprawdzonej metodyki. Zadając odpowiednie pytania, wydobywamy wiedzę o Twojej firmie, konkurencji i klientach. Jest to wiedza, którą już masz, ale być może nie zdajesz sobie z niej sprawy, więc nie musisz się w żaden sposób przygotowywać.

Warsztaty prowadzi dwóch ekspertów, a nie tylko moderatorów, więc na bieżąco analizujemy pozyskane informacje i pomagamy Ci wyciągnąć wnioski i opracować rozwiązania.

Kto z mojej firmy powinien wziąć udział w warsztatach?

W warsztatach powinny wziąć udział kluczowe dla Twojej firmy osoby. Jeśli warsztaty dotyczą tylko jednego projektu realizowanego w ramach dużej firmy, wtedy uczestnikami powinny być osoby bezpośrednio zaangażowane w ten projekt. Z naszego doświadczenia wynika, że warsztaty są najbardziej efektywne wtedy, gdy bierze w nich udział nie więcej niż sześć osób.

Czy otrzymam jakiś dokument podsumowujący warsztaty?

Po warsztatach przez kilka dni analizujemy pozyskane informacje. Następnie wyciągamy wnioski i opracowujemy pozycjonowanie rynkowe, komunikację oraz lejek sprzedażowy. Całość spisujemy w kilkunastostronicowym raporcie, który otrzymasz kilka dni po warsztatach.

Moja firma ma już strategię. Czy w takim razie warsztaty są nam w ogóle potrzebne?

Nawet, jeśli firma ma profesjonalnie przygotowaną strategię, którą się posługuje, i tak warto zrobić warsztaty, aby upewnić się, czy wszystkie działania firmy są z nią spójne. Warsztaty pomagają również w określeniu, jakie inne działania można podjąć, aby wzmocnić pozycję firmy na rynku. Zawsze przed warsztatami pytamy klienta, na jakim jest etapie i dostosowujemy zakres warsztatów do aktualnych potrzeb firmy.

Czy Wasze warsztaty to to samo, co warsztaty design thinking?            

Nasze warsztaty to zdecydowanie więcej niż warsztaty design thinking. Wykorzystujemy niektóre elementy metodyki design thinking oraz inne, światowe wzorce poszerzone o nasze wieloletnie doświadczenie wprowadzeniu warsztatów strategicznych dla firm.